Dan före..

2011-03-17 @ 10:57:10

Hej vänner!

Det är torsdag, och vad betyder det?? jo att det är dagen före älskade fredagen :D HELG alltså! Underbart. måste säga att denna vecka bara rusat förbi.
Till helgen så kommer min farbror med familj så vi blir mycket i hofors denna helg för det vill ju såklart träffa alla oss och speciellt våran lilla solstråle.

Igår så var vi barnvakt åt Lucas igen och som tidigare så gick det superbra. Började liksom få in rutinen på det hela :) Saknar ju sötgrodan nu när man haft honom två dagar. Men nog kommer vi träffas mycket allt, mig blir han inte av med hehe :D

Jaha och på dagens schema står det att röjja här hemma för Emmy och Liam kanske skulle komma förbi och då vill jag ju visa den rena sidan av huset och inte bombnedslaget :D  Det visar sig om de kommer, köper de bilen idag så kommer de annars blir det en annan dag.
Men jag hoppas hoppas.
Men först ska jag kolla klart på våra bästa år och mysa i soffan. kan ju inte rubba på mina morgonrutiner.
Lillfisen sover sött i våran säng. Som hon pratar och skrattar nu älskade unge! Blir helt varm i kroppen av bara tanken på henne.

Nä kika klart våra bästa år o sen sätta igång. Får se om jag har orken o energin till att tvätta lite fönster med.

Ha en bra torsdag.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback