Efter snö kommer sol..

2011-03-30 @ 11:10:11

Hej vänner!

Onsdag, mitt i veckan. Tänk att dagarna går så snabbt. Helt otroligt!
Och vad olika de kan se ut egentligen. Ena dagen då kan man sitta på en skoter mitt på fjället medan en annan dag så sitter man hemma i soffan och lyssnar till dotterns ljuva stämma. Är inte livet underbart så säg :)

Får för mig att jag och Wilmis börjar bli bättre i våra förkylningar. Men inatt hade lillhjärtat lite svårt att andas då näsan var knökfull med busar. Men med lite droppar och en massa gos så somna vi båda om gott. Nu sover lillfisen sin morgon tur o mamman sitter o kikar på våra bästa år.

Idag blir det som vanligt. Poa lite hemma på förmiddagen för att sedan vid ett tiden ta en promenad med Anna och Lucas. Igår kunde jag inte för då var förkylningen riktigt jobbig. Men jag måste bara ut idag i det härliga vädret. Helt otroligt.. igår var det grått o trist, det snöade men idag är det solsken och så vackert. japp tillochmed jag längtar faktiskt till sommaren nu :) Jag har fått min dos av vinter och snö i helgen :D

Åh nu såg jag reklamen på att skilda världar har kommit ut på dvd. Som jag vill ha sen boxen. Det var ju en sån bra serie, jag bara älskade den. Måste köpa den.. den var dock lite dyr men man kanske kan önska sig den till jul? :D Har ju redan fyllt år...
Jaja får se hur det blir..

Efter våra bästa år ska jag ut på altanen och poa lite där.. göra det hemtrevligt. Har köpt lite fina gardiner dit och lite piff. Blir så härligt sen när våran andra altan blir klar så då kommer vi ha både inglasad och som ett stort soldäck. De ska pappan i familje roa sig med säger han när han är hemma i sommar med Lillan :D

Nä nu var det slut på våra bästa år så jag ska ta och göra någon nytta nu!

ha en superduperbra dag i detta härliga väder.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback