Fisrumpa..

2011-03-01 @ 11:00:57

Hej hej!
Härligt väder vi hade idag då. Strålande sol.. kanske är våren påväg in? Det återstår att se men man kan ju alltid hoppas!

Här sitter jag nu ensam.. fisrumpan har precis knoppat in en lite sväng. Efter att ha envisats med att vara vaken.. hon är redan så rädd för att missa något. Vill vara med hela tiden o titta på alla saker! En riktig liten spejjare :D

Ja och idag är dagen före min födelsedag, fyller nämligen imorgon. De som vill är mer än välkomna på fika imorgon :) Tänk att man blir 22. Jag fyllde ju nyss 18, vart tog de fyra åren vägen?? 
Så idag på schemat så står det bakning inför morgondagen. Tur Mallan kommer hit o hjälper mig. :D Så får vi se vad vi hittar på för gotta! 
Annars så har det inte hänt så mycker mer sen igår. Mamma o pappa min var hit en sväng mot kvällskvisten o hälsade på och så var vi hundvakt åt grannhunden Molly, våran Mollys bästa vän :) 

nä om man skulle ta o diska lite och sedan få någon ordning på manen som man har till hår :D Har även bytt benan så jag har den åt andra hållet för jag är så less på det kort på sidan nu! Så blir det.. det är ursnyggt när man håller det rakat men, de är så jobbigt o hålla det rakat hela tiden så jag har valt att låta det växa ut igen. Så fort det blir lite längre så sätter jag in några få slingor där för att fylla upp o sen blir det nog mittbena med lugg. Japp så får det bli.. men så länge så får det vara åt andra hållet, får se hur det blir och går då.

Ha en bra dag nu i solen! 

puss  o kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback