Hur mycket..

2011-03-03 @ 18:10:19

Helloj!!

Börjar med att tacka alla som kom igår och fira mig på min "19" års dag :) Är verkligen supernöjd över gårdagen och allt fint som jag fått :) Tusen tusen tack allesammans!!

Det blev mycket folk och värmen steg snabbt i huset kan jag säga.. men ack vad mysigt det är när huset är fullt av folk. Det som var dock mindre mysigt var det där hemska berget med disk. Jösses vad jag diskade igår, sånna ggr önska jag att vi hade en diskmaskin. det har vi men den är nere i källaren. Vi kan inte heller koppla in den för vårat kök är under standard måttet så ska vi sätta in diskmaskinen så lär vi höja hela vårat kök! det får nämligen bli vårat nästa projekt efter att vi gjort klart hallen som vi inte börjat med ännu, men nu har vi sagt att vi ska ta tag i det! :)

Men nu är disken diskad och alla smulor uppsamlade i min kära dammsugare :D

Idag har vi som sagt bara poat hemma jag och Wilmis. Mamman har städat o tvättat medans Wilmis har ätit, lekt på golvet och sovit om vartannat! :D

Just nu sitter vi hos mina föräldrar för nicke är på GR och gör det sista med rallybilen inför helgens tävling.
Nu får det inte töa så mycket mer så vägarna håller sig i bra skick inför rallytävlingen.
 Nä ska ta tag i Wilmis nu och kyssa sönder henne, helt sjukt hur mycket kärlek jag har för våran älskade dotter och självklart min underbara sambo. Ni är det vackraste som finns <3

adjökens vänner :)


Okej jag erkänner då, jag fyllde 22 år igår och inte 19. Men man kan ju alltid önska!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback