Ingen vanlig dag för...

2011-03-02 @ 08:06:34

Det är Eminas födelsedag, hurra hurra hurra :D

Godmorgon.
Såhär tidigt har jag väl aldrig varit uppe o skrivit i bloggen. Men idag så blev det så för att min kära dotter har valt att vara vaken nu en stund. Så då passar jag på innan både hon och jag knoppar in en stund till senare, eller snart rättare sagt :)

Jaha det är den 2 mars idag. Alltså 22 år sen jag föddes. Men jag känner mig inte en dag äldre än 19 :D
Har gjort det mesta som har med bakning att göra. Ska bara fixa det sista på tårtorna så är allt klart sen. Tur jag hade Mallan här igår som hjälpte mig en massa. Men ändå så misslyckades jag med mina hallongrottor.. de blev inga grottor utan det blev hallonplattor om jag får säga det :D Jaja det går att äta iaf :)
Mallans Kokosdroppar blev jättegoda o bra :) Får väl se då hur tårtorna smakar då..
Spännande.

Som sagt gårdagen gick till att baka och förbereda inför denna dag. Höll på o dona o grejja en massa så jag glömde helt bort promenaden med kära Anna, sorry gumman. Minne guldfisk. speciellt när jag gör något annat då är jag så koncentrerad på att göra det så det finns inge utrymme för andra tankar. Men det tar vi igen idag kl ett. Då ska vi ut o gå igen! :)
Vi verkar få fint väder också.. härligt.

Nä nu ska jag få lillgrodan att sova o själv få någon timme sömn till.

hörs senare.

puss o kram och grattis till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback