Kråkan SNOR!

2011-03-27 @ 16:14:02

Hej vänner!

Det är söndag och vi är hemma nu efter en underbar helg i fjällen. Trots att jag haft några kråkor på tvären i min lilla näsa så har helgen varit toppen :) Fick åka och köra skoter, se vackra fjällen, umgås med underbara nära o kära så jag är mer än nöjd :)

Men någongång så tar det roliga slut och man lär tillbaka till vardagen igen. Lite skönt också måste säga. Man är så beroende av sina rutiner i vardagen. Men skönt att släppa helt på dom med är det ibland.
Vi åkte till fjällen på torsdagen, så dom här 4 dagarna har bara flugit förbi. Tiden går snabbt när man har roligt sägs det och jag är beredd att hålla med till max.
Som sagt så blev jag ju förkyld på torsdagen, ont i halsen och snorig. Men som tur är så var jag inte ensam om det. Det blev lite av en sjukstuga hemma. Men han varit pigg iaf. Inte varit däckad. Mallan o jempa var också krassliga. Men det som inte dödar, härdar :)

Ja och vad har hänt idag då? Inte mycket. åkte från stugan kl 10 och var hemma strax före halv två. Har packat upp allt och nu sitter jag o tar det lugnt i soffan, den minsta i familjen sover och den äldsta är och spelar match.

Nä ska kura ner mig längre ner i soffan och hoppas på att mina kråkor i näsan flaxar iväg snart.

Ha en toppen dag!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback