Lilla Agda..

2011-03-18 @ 10:40:34

Hej vänner!

det snöar, ser ni det? Det går inte att missa föresten. Även fast jag så gärna vill ha vår nu så kan jag inte låta bli att tycka det är så himla mysigt med snön. jag är ju en vintermänniska men nu vill jag det ska bli vår o sommar så man får kasta sig ut i trädgården och påta en massa. Vi ska ju bygga altan och jag ska ju jobba. kommer bli den bästa sommaren någonsin då vi kommer åka iväg en vecka till Öland med husvagnen. Och denna sommar så är Wilmis med och det kommer bli så mysigt. som jag längtar.. sola, bada, äta grillat MMMM :D

Ja igår så tog jag fram min göra massor gen. Fönstrena blev tvättade o rena här hemma, sen blev det städat och nya gardiner kom upp i lillans rum. Ett riktigt energiknippe var jag igår. Mot kvällningen gjorde jag mat, en kotlettgryta som Emmy o Liam hjälpte oss med att äta upp. Riktigt skojj att de kom o hälsade på. Det var ju som sagt ett tag sen. Nu hoppas jag inte att det dröjjer allt för länge innan vi ses igen!
Efter att de åkt hem så la sig mina älsklingar för de var så trötta. De somna på några sekunder båda två. Själv så stack jag ner till vännerna Anna o Fredrik och kika på big brother med dom. Riktigt roligt :) Hoppas du blir bättre snart gumman. Du får vila upp dig ordentligt så kan vi kanske ta våran promenad igen på måndag!

Jaa som sagt det är fredag idag. Hitills har vi inte gjort ett jota jag och dottern. Utan som vanligt så ligger hon på golvet och leker medans jag sitter vid datorn o samtidigt kikar på våra bästa år.
Efter det så blir det att diska lite o sedan är det dags för lunch.
Till kvällen kommer min farbror med familj så då blir det till att umgås med dom :)

Ni kanske funderar varför rubriken lyder.. lilla Agda? Jo för att våran underbara dotter har kommit på att man kan dra in underläppen och när hon gör det så ser hon ut som en Agda 97 år. En tandlös liten gammeltant  :D
Vårat lilla sötsnöre.. som hon myste imorse med Niklas innan han skulle till jobbet. Så mycket så Niklas inte ville iväg o jobba, han fick verkligen slita sig för lillan låg på hans bröst och höll på somna.
Ska ta upp lilla fisen nu som ligger på magen och blir snart jättearg för att hon inte kommer någonvart.

Ha en toppen helg nu vänner.

Just ja kom på.. det är rätt så många som läser mig blogg.
Så kära vänner ta och skriv ner vilka ni är som läser... skulle vara spännande o veta :D

Puss på er!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag e lite nyfiken / Ulrica M

2011-03-18 @ 10:56:09

Postat av: Emina&Wilma

Det är bra det Ulrica :D Klart man ska läsa bloggar när det är någon som skriver :D

2011-03-18 @ 11:56:07

Postat av: Caroline

Jag kikar in här dagligen :)

2011-03-18 @ 12:13:39
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Postat av: Helena

Jag kikar in också dagligen. Har jobbat med dig i kungsgården för ett par år sen. Halka in här på ett bananskal, typ. Har också en dotter född 8 nov, så det är kul och läsa om barn som är lika stora...=)

2011-03-18 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback