Om det är så det sista jag gööör..

2011-03-11 @ 11:22:29

Nu är det dags för fredags myyyys :D

Hej vänner!
Det är fredag, solen skiner och humöret på topp på både mig och dottern :) Härligt härligt!

Nu har vi slappat en stund, jag kikat på våra bästa år och lillan legat på golvet och tokat sig.. hon vänder sig nu från sida till sida.. står väl inte på förens hon vänder sig så hon ligger på mage :)
Ska väl ta och plocka undan här hemma, fredagsröjjen kallar jag den för.. allt för att slippa göra något sådant under helgen då jag bara vill ägna all min tid åt mina underbara :) Det blir till att damma av lite och diska, bädda sängen o dammsuga! Det får räcka för idag! Nästa vecka måste jag ta tag i fönstren så är det bara.

När äsklingen sen kommer hem så tar vi det lite lugnt innan vi åker till vallingatan för en myskväll :D Efterlängtat kan jag säga.
Då ska även lilla få sova kvar där.. så mamma o pappa får egentid!

Just ja fick ju en kommentar igår angående mammagruppen. Det är faktiskt så att vi inte varit där en ända gång pga att vi har haft en massa annat för oss. Och oftast när det var så sov vi båda två. Så jag kan tyvärr inte kommentera om hur Wilma tyckte om det :)

Nä nu lär jag sätta fart! Musiken på hög volym nu och sen är det bara att sätta igång :)

Ha en bra helg nu. En stor kram till er alla!


Puss o kram


Kommentarer

Postat av: Anonym

Men ni har inte varit på öppna förskolan??

Inte mammagruppen..

2011-03-15 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback