Störst av allt är KÄRLEKEN!

2011-03-31 @ 11:15:06

Hej kära vänner!

Lika härligt väder idag som igår. Jag har precis ätit klart min frukost och sedan gick jag in till Wilmas rum där hon brukar ligga o sova på dagarna. När jag kikar ner i hennes säng så möts jag av världens största leende. Jag blir helt varm i kroppen. Att ett leende kan göra en helt knäsvag. Våran lilla älskling, som mamma o pappa älskar dig <3

Har tagit det rätt så lugnt nu på morgonkvisten. Diskade lite o sedan har jag bara kikat på våra bästa år. Satt/sitter även vid datorn samtidigt som jag kollar på våra bästa år. Tokigt nog så hamna jag in på olika bloggar och fastnade gråtandes framför en tjej som heter Linda, hennes blogg. Hon har kämpat mot sin elaka bröstcancer som tyvärr tog hennes liv den 29 mars 2011! Vila i frid kära du.

Här står det mer om henne och hennes familj.
http://lindaskriver.blogspot.com/

Usch, kan inte sluta gråta. Tycker det är så tråkigt att ett liv ska behöva släckas pga en elak jäkla tumör som vägrar försvinna efter all behandling. Det skrämmer mig med så in i norden att det tyvärr är så många som insjuknar i olika former av cancer. Det är så vanligt nuförtiden. Visst det är många som klarar sig, de är ju himmelskt bra men oerhört tråkigt för dom som inte gör de. Vilken makt den där jäkla sjukdomen har över ens kropp. Man har inte mycket att säga till om, om man skulle få den diagnosen. Inte mer än att bara hoppas o be för att kroppen ska reagera bra på behandling och att man upptäcker det i tid.

Jaa huaaa. Nu får jag sluta läsa..
Som min vän Anna sa när hon ringde.. men varför läser du sånna hemska inlägg, läs något roligt istället. Ska faktiskt ta och lyda hennes ord och göra det.

Men vänner glöm inte att livet är allt för kort för att lösas bort på en massa struntsaker,
Ta vara på livet, blicka framåt och visa dina nära och kära hur mycket de betyder för dig och hur mycket du älskar dom. Ta dagarna som om de vore de sista.

Alla som förlorat emot den hemska cancern, Vila i frid!

Nä nu ska jag ta tag i min dotter och kyssa sönder henne och säga miljoner ggr hur mycket jag älskar henne. Sen ska jag skicka iväg ett sms till mitt stora hjärta och skriva till honom att jag älskar honom otroligt mycket, utan honom vid min sida så är jag inte hel!

Ha en bra dag vänner.

En stor kram till er alla.

Störst av allt är kärleken <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback