Vända kappan efter vinden..

2011-03-24 @ 13:44:51

Hej hej!!

Här hemma är det full fart.. eller njae nu tog jag i. Lillan sover jag och har halvt gjort mig klar!

Jösses vad det blåser.. Som jag skrev på rubriken men jag tror att jag ska vända lite på orden kanske.. vinden vänder kappan. Japp så är det verkligen nu. Blåsten har till och med haft ner stora grenar från träd. Bara väntar på att det ska blåsa in i husfönstret, det skulle vara något det. Eller inte!! Kan det inte sluta blåsa nu?

Ja så var det torsdag idag då mina vänner.. imorgon är det fredag och helg. Lovely :)
Har faktiskt inte så mycket mer att komma med. Ska göra mig klar helt och invänta att lillhjärtat ska vakna så ska vi åka o tanka bilen och handla lite. Japp så får det bli.

Återkommer med skrivandet då jag har nå vettigare att komma med.

Blås för guds skull inte bort nu!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback