Värmande leende...

2011-03-10 @ 11:27:34

Hej vänner!

börjar inlägget som alla andra med att säga att alla mina tankar går till den här lilla killen som gick bort igår i järbo. Vila i frid sötnos!

Livet är bra orättvist, fyfy!
Jag brukar säga att allting har en mening, men i detta fall så förstår jag verkligen inte vart meningen kommer in? Helt sjukt! Ett oskyldigt litet barn som var duktig o följde reglerna som vi vuxna människor bestämt och se såå fel det blev!!

Säger bara det, ta vara på de närmaste för livet kan få sig en snabb vändning.
Våga tala om för dom du tycker om hur mycket de betyder för dig.

Så var det torsdag då, dagen före helg.. jippiii... Imorgon är det mysfredaag som väntar. Min favoritdag, säkerligen som många andras :)

Har inte gjort så mycket hitills faktiskt, mer än att ätit frukost o kikat på våra bästa år. Ska ta tag i disken men kan inte slita mig från min dotter som ligger i babysittern o pratar en massa med sina leksaker och så fort hon får syn på mig så ler hon såå stort och mitt hjärta smälter!

Sitter med tårarna rinnandes faktiskt och funderar över hur otroligt lyckligt lottad jag är. Har en fantastisk sambo som gör mig så lycklig och vi tsm har vårat lilla mirakel till dotter. Underbara liv alltså. Kan inte önska mig nå mer än detta.
Kan i timtal bara sitta o titta på Wilma och bara njuta av hennes vackra ansikte och allt jollrande.
Att en sån liten människa kan ge en så mycket, ALLT! Helt fantastiskt...

Nä nu skulle jag ju diska..
Sedan väntar en härlig promenad med min fina vän Anna och lilla Lusen. Så glad att jag har dig som vän gumman <3


Ha en toppen dag nu allesammans. Var rädd om varandra.




Du är aldrig ensam, så länge jag andas
Så länge mitt hjärta kan slå
Du är aldrig ensam, glöm aldrig det
Och jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag du vet
Ja det hoppas jag du vet

Så när du inte längre orkar, då orkar jag för två
När du inte ser nån utväg, då hittar jag en ändå
Du har givit mig så mycket genom åren som har gått
Är det största man kan få, det har jag fått


Kommentarer

Postat av: Anna Johansson

Jag är så glad att ja har er gumman. Ni är en underbar familj som förtjänar det bästa livet kan ge er!!! <3 Love you!!!

2011-03-14 @ 10:41:18
URL: http://mrsjohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback