Svaren..

2011-01-20 @ 11:23:09

Morn morn vänner!!

Här på tallplan har vi precis ätit lite frukost och sitter just nu i soffan och myser en massa. Mamman kikar på våra bästa år och lillan ligger på soffan och kollar på allt möjligt :) Min lilla babbelkuse har hon blivit och två månader blir hon idag med :)

Grattis till min lilla fis.

Nä vänner nu ska jag ta och svara på era frågor, så kul när de kom in några fler frågor. Ska försöka att svara på frågorna så gott jag kan...

Here we go..

   
     
  ... om Hakar på..:
Går du och Wilma på öppna förskolan? om inte, Ska ni gå dit?

Vad gjorde du innan Wilma kom? Jobba? Fast/vik.? skola?

Vad vill du jobba med i framtiden?

Vill ni att Wilma ska få ett/flera syskon? Hur många och när?

kram...


SVAR:

Hej hej :)
Nej vi går inte på öppna förskolan ännu men vi ska börja med det nästa torsdag :)
Innan Wilma kom så jobbade jag rätt så mycket, även när jag väntade Wilma. Nästan ända in i slutet av graviditeten så jobbade jag på ett äldreboende som heter Persgården som undersköterska :) Tyvärr inge fastjobb utan jag går där på timvik.
I framtiden så vill jag fortsätta att jobba med människor. Drömjobbet skulle vara att jobba som socionom. Jag har sökt in till högskolan i ända sen jag slutade gymnasiet men konkuransen har varit stor och jag tyvärr inte fått någon plats. 
Wilma kommer självklart att få syskon, vi har alltid sagt att två barn räcker men vem vet de kan även bli ett tredje, får se hur situationen ser ut efter två barn :) 
Niklas vill ha barnen ganska tätt inpå, och jag vet inte riktigt vart jag står i den frågan.. kan tänka mig att ha dom tätt inpå varandra som 2 år emellan. Men samtidigt så kan jag tänka mig när Wilma är 4 för då är hon mer självständig och då kommer jag säkerligen att sakna bebistiden :) Så vi får se när Wilma får ett syskon. De kan gå fort men kan också bli om några år! Återkommer i den frågan :) 

Hoppas du blev nöjd med svaren.

Tack för de fina frågorna, ha en toppen dag :)
Kram




Anonym om Hakar på..:
När ska Wilma börja på förskola?


SVAR:

Wilma kommer säkerligen att börja förskolan när hon blir runt ett, sen kan det bli senare beroende på hur många dagar jag har kvar när hon fyllt ett år. Det som styr det hela är jobb, om jag får ett jobb när hon precis fyllt ett så då blir det förskolan då. Vi får vänta och se. :)

Tack för frågan och hoppas du är nöjd med svaret.

Ha en toppen dag.
Kram


sabina om Hakar på..:
Hur träffades du och Nicklas?

SVAR:

Jadu.. för att göra en lång historia kort :)

Det var 2007 i mars någongång. Jag och Denise hade precis fyllt 18 år och skulle ut på krogen för första gången (första och sista gången som singel för min del) :D Då vi sitter i baren och drar i oss shottar när jag ser att Niklas och hans kompis göra entre på de plan där vi satt då på Underbar numera kharma :) Jag visste vem Niklas kompis var men inte vem Niklas var.. så jag svepte i mig min shot och sa till Denise att han SKA bli min. Ja vad väntar du på fick jag till svar från Denise.. så vi började dansa och från den stunden vi kollade varandra i ögonen så visste jag att den killen släpper jag inte taget om i första hand. Vi dansade en hel del och det var som bara vi två hela kvällen. Vi kunde inte slita oss ifrån varandra den kvällen. Så det var första gången vi träffades och fattade tycke för varandra.. det var verkligen kärlek vid första ögonkast från min sida iaf :D Vi såg några gånger till och den 1Maj så bestämde vi oss för att vara tsm.  :D Som sagt nu har jag gjort en lång historia kort. Du får hojta till om jag ska dra hela :D

Så vi träffades på krogen för första gången, och varken jag eller Niklas visste om varandra sen tidigare. Rätt så häftigt.. vad ödet kan ställa till det :D

Hoppas du också blev nöjd med svaret.
Kram kram


Ja det var det de..
Ni får ju ställa frågor även fast ja inte har några frågestunder såklart.. det är bara kul när ni frågar och undrar över något!
Nu ska jag klä på mina töser och gå ut på en promenad.

Kram på er allesammans.
   
     
 


 
   
     
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback